
Тривалість тренінгу: з 10.00 до 17.15
Зниження доходів населення, валютні ризики, що реалізувалися, нестабільність банківської системи, перешкоджаючі законодавчі ініціативи - все, в комплексі, створює для служби стягненні нові виклики і підвищує вимоги до професіоналізму фахівця із стягнення боргів.
Саме компетентність, поведінкова гнучкість і уміння знайти до кожного неплатника свій підхід є вирішальним чинником, який, дозволяє добитися своєчасних виплат з боку боржників. Оволодіння новими навичками, формує надійні внутрішні опори у фахівця, які дозволяють підвищити професійну самооцінку, психологічну стійкість і ефективність впливу на проблемного позичальника підвищуючи результативність стягнення.
Цільова аудиторія:
- кредитні менеджери,
- співробітники служб економічної безпеки,
- співробітники soft і hard - collection банків і колекторних компаній,
- юристи.
Мета:
Засвоїти навички ведення переговорів, необхідні для успішного вирішення питань, пов'язаних з поверненням боргів.
В програмі тренінгу:
- Вимоги до фахівця зі стягнення заборгованості в роботі зі складними клієнтами
- Концепція роботи зі складними клієнтами-боржниками: керівні принципи та переконання
- Системний підхід до побудови результативного психологічного впливу
- Відношення до боржника: "людина" - "клієнт" - "об'єкт дії"
- Боржник як система та об'єкт дії в структурі "вертикальних стосунків"
- Компоненти професійного іміджу парламентера: "не такий страшний вовк, як його малюють"
- Експансивність боржника vs правота колектора: чому сила в правді?
- Дія як "силова операція": швидкість, точність, сила дії
- Готовність та можливість застосування санкцій - "влада сили"
- Жорсткі переговори: ефективна структура переговорного процесу
- Види переговорних стратегій та їх використання у спілкуванні зі складними клієнтами - боржниками
- Експрес діагностика психологічного портрету боржників та вибір оптимальної стратегії переговорів
- Значення та сила "ні" в структурі ефективного переговорного процесу
- Професійна підготовка: розвідування щодо персони та її оточення
- Джерела збору, методи систематизації та аналізу інформації про боржника
- Віртуальний слід боржника: інтернет на службі у колектора
- Принцип "територіальності" у роботі з боржником
- Боржник як агресор або чому у колектора "слабка" позиція?
- Стратегія переговорів з боржником або коли win - win не працює
- "Ранговий потенціал" у переговорах: види та практика застосування
- Позитивні мотиви боржника: чому боржники думають, що "вигідно" не платити
- Комплексна робота з оточенням боржника: контактна доступність та ізоляція
- Внутрішні і зовнішні "опори" колектора та боржника
- Модель "опора" у переконанні боржника: як побудувати конструктивну розмову?
- Чого можна досягти "добрим словом" у переговорах з проблемним боржником
- "Кнут замість пряника" або коли позитивна мотивація не працює
- Жорстка розмова: директивні методи впливу
- Мовні стратегії непрямої та прямої дії
- Техніка вербального пригнічення та управління діалогом
- Робота з опором та відмовками боржника та третіх осіб
- Методика "м'якої конфронтації" та її використання для переконання боржника
- Пошук конструктивного рішення. Метод "Позитивних інтенцій"
- Невербальна практика домінування
- Ключові види психологічної дії: маніпуляція, атака, сугестія, пригнічення
- "Людина - проблема": як донести усю проблематику його ж положення боржникові
- "Повинен по - життю" або чому платити у будь-якому разі доведеться
- Метафори та колекторні історії: які "казки" розповідати боржникові?
- Дистанційна робота та особистий контакт: особливості підходів до дії
- Методи верифікації брехні. Невербальні та вербальні маркери
- Узяття зобов'язань, фіксація домовленостей та взяття відповідальності
- "На контролі" - профілактика подальших порушень виконання зобов'язань
- Робота з третіми особами: особливості впливу залежно від статі та віку
- Робота зі складним клієнтом-боржником по телефону
- Робота на виїзді: соло та групова робота. Рольовий розподіл та сценарії роботи
- Вибір адекватної психогеографії для проведення різних переговорів
- Боротьба зі стресом: "нічого особистого - це бізнес"
- Практичні прийоми психологічного захисту і відновлення колектора
Інструктор:
Каменецький Станіслав Володимирович - бізнес-тренер, практичний психолог. Спеціалізується на адаптації та впровадженні психотехнологій впливу в сферу бізнес-комунікацій: переговори, продаж, управління, стягнення боргів. Має вищу юридичну і психологічну освіту. Вивчав Еріксоніський гіпноз і нейролінгвістичне програмування (НЛП) у провідних фахівців: Бетті Елліс Еріксон (США), Герман Делль (Мюнхен), К. Коваленок, А. Виноградов, Т. Гагин, С. Горін (Москва).
Брав активну участь у розвитку колекторського ринку України на його зорі становлення у 2006 році. За більш ніж 5-ти річний період роботи у сфері навчання стягнення проблемної заборгованості, накопичив великий досвід підготовки фахівців колекторських компаній і співробітників soft & hard collection в банківській сфері.
Проводить групові та індивідуальні тренінги розвитку лідерських якостей із застосуванням екстремальних видів спорту та активізацією позамежних можливостей людського організму. Автор публікацій та методичних розробок з використання спеціальних психотехнологій в галузі PR і реклами. Розробник серії тренінгів «Психотехнології в PR і рекламу» Займається управлінським консалтингом і коучингом керівників. Автор безлічі програм бізнес-тренінгів та тренінгів особистісного зростання.
Тривалість тренінгу: 2 та 3 березня з 10:00 до 17:15.
Місце проведення: Тренінг відбудеться в НЦПБПУ за адресою: м.Київ, вул. М.Грушевського, 30/1, (Центральний будинок офіцерів ЗСУ), початок реєстрації – 9.30, початок тренінгу о 10.00.
Попередня реєстрація обов’язкова
Вартість участі одного учасника складає 6930 грн, в т.ч. ПДВ 1155 грн.
Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь для участі за телефонами: (044) 501-79-18, (044) 253-07-02, (093) 256-16-05, (097) 411-64-40, (067) 235-09-23
e-mail: center@nctbpu.org.ua