Практикум з «читання» фінансової звітності складеної за міжнародними стандартами. Аналіз способів представлення та оцінки статей балансу та звіту про фінансові результати згідно МСФЗ. Виявлення невідповідності МСФЗ та маніпуляцій
  • ати проведення модулів:

11 квітня 2024 р. (відбувся)

18 квітня 2024 р. (відбувся)

30 квітня 2024 р.

  • Час проведення – 10.00 – 17.15
  • Формат проведення – он-лайн

Цільова аудиторія:

Внутрішні аудитори, бухгалтера, контролери, кредитні аналітики та інші співробітники банку, діяльність яких пов’язана з складанням та оцінкою фінансової звітності згідно з МСФЗ. Спеціалісти по впровадженню програмного забезпечення в банках.

Зміст практикуму:

 

День 3

30 квітня 2024р.

  1. Консолідована фінансова звітність згідно МСФЗ. Всі аспекти консолідації розглядаються на прикладах.

11.1 Визначення ознак взаємозалежності компаній:

  • Економічний взаємозв’язок між компаніями;
  • Юридичний взаємозв’язок між компаніями;
  • Консолідація обов’язок чи необхідність?

11.2. Стислий огляд нормативного регулювання в сфері представлення інформації про пов’язані підприємства та щодо консолідації фінансової звітності:

  • IFRS 3 «Об’єднання бізнесу»;
  • IFRS 10 «Консолідована фінансова звітність»;
  • IFRS 11 «Угоди про спільну діяльність»;
  • IFRS 12 «Розкриття інформації про участь в інших підприємствах»;
  • IFRS 13 «Оцінка за справедливою вартістю»;
  • IАS 27 «Окрема фінансова звітність»;
  • IАS 28 «Інвестиції в асоційовані та спільні підприємства»;
  • IАS 36 «Знецінення активів»;
  • Інші.

 11.3. Принципи підготовки консолідованої звітності:

  • Ключові визначення, щодо групи підприємств;
  • Ознаки наявності контролю та винятки, щодо включення в групу;
  • Особливості представлення інформації про дочірні та асоційовані компанії;
  • Визначення структури групи та периметру консолідації;
  • Облікова політика учасників групи, галузеві особливості;
  • Способи придбання компаній та обчислення вартості придбання (КЕЙС);
  • Визнання та оцінка за справедливою вартістю активів придбаної компанії, виокремлення НМА (КЕЙС);
  • Витрати пов’язані з придбанням компанії;
  • Основна схема консолідації. КЕЙС

11.4. Базові підходи до консолідації:

  • Ділова репутація (гудвіл), обчислення та оцінка на дату звітності (КЕЙС);
  • Частка меншості, способи обчислення(КЕЙС);
  • Розрахунок нерозподіленого прибутку групи (КЕЙС);
  • Основні процедури консолідації балансу та звіту про прибутки та збитки (КЕЙС).

11.5. Внутрішньо групові коригування необхідні для достовірного представлення фінансових результатів діяльності групи компаній:

  • Виключення внутрішньо групових сальдо (взаємна заборгованість, позики між учасниками групи, доходи та витрати отримані по операціям в групі);
  • Дивіденди учасників групи, що виплачуються з прибутку отриманого до і після придбання;
  • Нереалізовані прибутки та збитки отримані від внутрішньо групових операцій з продажу товарів та надання послуг;
  • Коригування вартості запасів;
  • Передача необоротних активів в межах групи;
  • Резерви;
  • Інші.

12. Представлення в фінансовій звітності інвестицій в асоційовані та спільні компанії:

  • Визначення «суттєвий вплив»;
  • Метод участі в капіталі;
  • Відображення вартості інвестиції та прибутку/збитку асоційованої компанії в консолідованій звітності групи;
  • онсолідаційні коригування по внутрішньо груповим операціям з асоційованою компанією.

УВАГА! НАДСИЛАЙТЕ ПИТАННЯ, ЯКІ Є ДЛЯ ВАС НАЙБІЛЬШ НАГАЛЬНИМИ ТА АКТУАЛЬНИМИ І МИ ОБОВ’ЯЗКОВО РОЗГЛЯНЕМО ЇХ ПІД ЧАС ПРАКТИКУМУ

Інструктор:

Олена Сухенко - ACCA ДипИФР, GARP (Міжнародна асоціація спеціалістів з управління ризиками), САР/СIPA (Європейська асоціація сертифікованих бухгалтерів), CLPP (Фонд сертифікованих спеціалістів лізингового бізнесу США), член Української Асоціації Сертифікованих Бухгалтерів та Аудиторів, член Союзу сертифікованих спеціалістів в області лізингу. Досвідчений фахівець-консультант у сфері фінансового аналізу та обліку, управління фінансами, побудови системи управління ризиками. Працювала в Міжнародній Фінансовій Корпорації (група Світового Банку), де була експертом з питань кредитного аналізу та управління ризиками, фінансового обліку (в т.ч. IAS), оподаткування, управління бюджетом. Більше 10 років співпрацює з банками, лізинговими аудиторськими компаніями у сфері консалтингу та корпоративних тренінгів з питань кредитного аналізу, управління ризиками, управління грошовими потоками, діагностики фінансового стану, впровадження обліку згідно з МСФЗ та ін.

Просимо надсилати свої пропозиції щодо питань, які потрібно розглянути під час проведення заходу, або питання, на які Ви хочете отримати відповідь нам електронною поштою center@nctbpu.org.ua

Попередня реєстрація обов’язкова

Учасники отримають Свідоцтва НЦПБПУ

Вартість участі

Вартість участі одного учасника у усьому курсі складає 14400 грн., в т.ч. ПДВ 2400 грн.

Також можлива участь в окремих днях курсу

Вартість участі в одному дні курсу складає 5700 грн в т.ч. ПДВ 950 грн.

Вартість участі в двох днях курсу складає 9000 грн. в т.ч. ПДВ 1500 грн.

Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45,  (044) 253-07-02

e-mail:   center@nctbpu.org.ua