Private Banking & Wealth Management: побудова ефективної роботи з заможними клієнтами
  • Формат заходу: он-лайн
  • Час проведення: з 10.00 до 13.00

У період невизначеності та нестабільності, успішність банку (фінансової чи сервісної компанії) багато в чому залежить від якісного та ефективного обслуговування заможних клієнтів – фізичних осіб (бізнес Private Banking & Wealth Management). Ефективна робота в рамках даного бізнесу дозволяє сформувати сегмент найбільш стабільних і лояльних до банку клієнтів; збільшити обсяг комісійних та процентних доходів; закласти засади довгострокових відносин.

Бізнес Private Banking у країнах Східної Європи (ЄС) та країнах Європи (ринки, що розвиваються) знаходиться на стадії свого розвитку: культура і традиції його тільки формуються. Саме тому стає актуальним вивчення досвіду найуспішніших підходів до обслуговування клієнтів-власників великого приватного капіталу та розвитку даного напряму банківського бізнесу.

Кому рекомендовано

  • Керівникам вищої та середньої ланки банку, компаній з управління активами (клієнтські підрозділи);
  • Співробітникам підрозділів обслуговуючих HNWI клієнтів;
  • Співробітникам підрозділів Private Banking & Wealth Management;
  • Співробітникам підрозділів роздрібного бізнесу (Retail);
  • Співробітникам продуктових і маркетингових підрозділів (супроводжують бізнес з обслуговування великого приватного капіталу);
  • Співробітникам Call Center, які працюють з HNWI клієнтами.

Мета програми

  • Ознайомити слухачів із основними підходами до розвитку обслуговування фізичних осіб – власників великого приватного капіталу (зокрема сімейний капітал);
  • Вивчити кращий досвід професійних фінансових та сервісних інститутів при побудові ефективної продуктової лінійки для обслуговування заможних клієнтів банку (HNWI, HENRY, Mass Affluent);
  • Вивчити перспективні технології обслуговування заможних клієнтів фінансовими та сервісними інститутами;
  • Розглянути очевидні помилки при формуванні та розвитку бізнесу Private Banking & Wealth Management;
  • Робота з розвитку та підготовки персоналу.

Програма тренінгу:

  1. Етапи формування та розвитку бізнесу Private Banking.

- Загальна характеристика ринку HNWI клієнтів;

- Аналіз ринку Східної Європи, країн екс СРСР та світового ринку заможних клієнтів;

- Етапи формування та розвитку бізнесу Private Banking & Wealth Management.

  1. Аналіз ринку клієнтів – власників величезного стану.

- Визначення критеріїв сегментації клієнтів;

- Формування інфраструктури для залучення та обслуговування HNWI клієнтів. Моделі структурних підрозділів;

- Характеристика сегментів у структурі Private Bank.

- Побудова системного підходу до формування клієнтської бази.

 - Канали залучення клієнтів та їх ефективність.

 

  1. Побудова системи комплексного обслуговування VIP клієнтів банку.

- Аспекти формування бізнесу у взаємодії з іншими бізнес-вертикалями (уникнення конфліктності);

- Позиціонування бізнесу Private Banking у рамках універсального банку.

  1. Формування збалансованого продуктового ряду банківських послуг і продуктів для HNWI клієнтів.

- Основні напрямки розвитку продуктової складової обслуговування клієнтів, власників великого капіталу;

- Побудова системи комплексних банківських продуктів для заможних клієнтів;

- Аналіз фінансової пропозиції (міжнародний бізнес та внутрішньодержавний бізнес).

- Digital & FinTech рішення для HNWI

  1. Наповнення продуктового ряду інвестиційними та страховими продуктами.

- Небанківські послуги у рамках бізнесу Private Bankikg;

- Програма лояльності та послуги Life Style Management (LSM);

  1. Управління сімейним капіталом клієнтів HNWI

- Інвестиційний портфель

- Оподаткування (міжнародний та внутрішньокраїнний аспект)

-  Страхування

- Управління спадщиною та юридичний контроль ризиків

  1. Аналіз існуючого досвіду некоректної побудови моделі обслуговування клієнтів-власників великого фінансового стану.

- Характеристика основної групи помилок, характерної для банків СНД (маркетинг, менеджмент, підрозділи по роботі з персоналом).

  1. Розвиток та робота з персоналом, політика підвищення та контролю якості.

- Побудова системи підготовки кадрів для роботи з елітними клієнтами;

- Значення та роль приватного банкіра у формації бізнесу Private Banking;

- Основні методики підвищення лояльності співробітників бізнесу Private Banking.

  1. Технології формування та управління лояльністю клієнтів.

- Математичні моделі ефективності клієнтів;

- Індекс лояльності клієнтів (NPS).

  1. Перспективні напрями розвитку обслуговування заможних клієнтів фінансовими установами.

- Клубна концепція побудови та розвитку Private Banking;

- Регіональні та нішеві банки;

- Використання відкритої архітектури.

  1. Сучасні виклики промисловості з управління приватним великим капіталом

- Питання банківської таємниці із тимчасовою фінансовою пара-дигмою;

- Транспарентність та протидія легалізації коштів, зароблених злочинним шляхом.

Міжнародні нормативи контролю та звітності

  • AML & Compliance
  • CRS (reporting exchange stand-ard)
  • MIFID II
  • PSD2
  • інші

Просимо надсилати свої пропозиції щодо питань, які потрібно розглянути під час проведення семінару, або питання, на які Ви хочете отримати відповідь нам електронною поштою center@nctbpu.org.ua

Інструктор:

ОЛЕКСІЙ АЛЄКСАНДРОВ - Доктор економічних наук, MBA.

Віце-Президент, Керівник напрямку Private Banking RCB Bank, Люксембург.

Професіональний банкір з більше ніж 25 річним досвідом роботи на ринках СЕЕ та СНГ на керівних посадах: Заступник Голови Правління, Керівник напрямків роздрібного бізнесу, Private Banking & Wealth Management, стратегічного розвитку. Працював в наступних банках: Expobank CZ a.s. (Прага, Чехія), Norvik Banka (Рига, Латвія), а також в українських – АТ «УкрСиббанк», АБ «Укргазбанк» та інших.   

Професор Бізнес Школи Міжнародний Інститут Менеджменту (MIM-Kyiv) (www.mim.kiev.ua)

Професор Baltic International Academy (Riga, Latvia) (www.bsa.edu.lv)

Старший науковий співробітник Інституту Системних Статистичних Досліджень, Кіїв, Україна (www.isss.com.ua)

Науковий консультант щомісячного ділового журналу Strategic Business Review Київ, Україна (www.sbr.in.ua)

Член Diplomatic Economic Club Riga, Latvia (www.dec.lv)

Попередня реєстрація обов’язкова 

Учасники отримають Свідоцтва НЦПБПУ.

Вартість участі

Вартість участі одного учасника складає 7740 грн., в т.ч. ПДВ 1290 грн.

Дізнавайтеся деталі та реєструйтесь за телефонами: (097) 411-64-40, (067) 235-09-23, (067) 466-13-45,  (044) 253-07-02

e-mail:   center@nctbpu.org.ua